Amerikas satura veidotājs MrBeast ir apsteidzis bolivudas YouTube kanālu T-Series, iegūstot platformā lielāko abonentu skaitu.
Gadiem ilgi bolivudas mūzikas zīmols T-Series bija visabonētākais YouTube kanāls, tas ir, pēc Fēliksa Šelberga jeb PewDiePie, kurš piekāpās ilgstošajā un problemātiskajā ciņā par pirmo vietu. Taču tagad šis gods pieder satura veidotājam Džimijam Donaldsonam, kurš vakar publicējis, ka viņa kanāls MrBeast ir “atriebies par PewDiePie”, apsteidzot T-Series.
Pēc Donaldsona publikācijas ar ekrānšāviņu, jaunumi, šķiet, izraisījuši ažiotāžu, jo viņa kanāls pulcējis vēl 2 milj. fanu. Kā viņš saka – tas ir kanāla vienas dienas rekords. Tiešsaistes platforma Social Blade, kur tiek sekots līdzi abonentu skaitam, uzrāda 268 milj. abonentu.
Donaldsons izrādījis īpašu atbalstu Šelberga kampaņai palikt godalgotājā 1. vietā. 2019. gadā viņš izdaiļojis katru stendu savā pilsētā ar reklāmu, kas atbalsta PewDiePie. Viņš ar dažiem draugiem arī viesojās Super Bowl, velkot kreklus, kas kopā veido tekstu: “SUB 2 PEW DIE PIE”.
Ņemot vērā vakardienas 2 miljonu abonentu pieaugumu – skaitlis, ko T-Series spēja sasniegt tikai mēneša laikā –, izskatās, T-Series vēl laiku nespēs panākt MrBeast.
Avots: TheVerge