Viedtālruņu ražotājs OnePlus jau šajā rudenī globālajā tirgū prezentēs viedtālruņus ar 5G tehnoloģiju, nostiprinot savas pozīcijas līdzās tādiem milžiem kā Huawei, Apple un Samsung. Tikai sešu pastāvēšanas gadu laikā kompānija ir spējusi ierindoties starp pieciem pieprasītākajiem “premium” viedtālruņu ražotājiem ar starptautisko tirgus daļu 2% apmērā un plāno šos rādītājus strauji kāpināt.
Intervijā laikrakstam “Financial Times” OnePlus dibinātājs un izpilddirektors Pīts Lau (Pete Lau) ieskicēja divus galvenos OnePlus nākotnes virzienus – 5G ierīču izstrādi un lietu interneta iekarošanu ar jauno viedo televizoru. Jau šī gada maijā OnePlus Lielbritānijā laida klajā 5G tehnoloģijas atbalstošo 7 Pro, bet jūnijā – Somijā. Augustā Pīts Lau jau vēstīja par otrā 5G viedtālruņa prezentāciju 2019. gada beigās – turpinot attīstību un paplašinot starptautisko tirgu, OnePlus pirmie no visiem viedtālruņu ražotājiem piedāvās 5G viedtālruņus visā pasaulē.
“Ja gribam arī 2020. gadā atrasties “premium” viedtālruņu kategorijā, 5G tehnoloģija ir obligāta. Tas var izklausīties mazliet augstprātīgi, taču kopš kompānijas dibināšanas mans mērķis ir bijis padarīt OnePlus par visā pasaulē pazīstamu zīmolu. Esam pārliecināti, ka līdz ar 5G tehnoloģiju attīstību nākamgad mūsu tirdzniecības rezultāti būs vēl labāki, un līdz ar tuvojošos 5G ēru grasāmies arī vairāk investēt attīstībā,” stāsta Pīts Lau. Šobrīd uzņēmumā strādā vairāk nekā 1700 darbinieku, īpašu uzsvaru liekot uz pētniecību un attīstību.
OnePlus ir nostabilizējis savas līderpozīcijas Indijas tirgū, kur tā pārdošanas apjomi jau apsteidz Apple rezultātus. Lai arī jaunākās flagmaņu ierīces no Samsung un Huawei atsevišķos tirgos piedāvā 5G, paredzams, ka Apple nav paredzēts atbalstīt 5G, kad tas izlaidīs savu jaunāko iPhone.
“Lai gan pēdējā laika atsevišķi zīmoli salīdzinoši šauros tirgos piedāvā 5G atbalstošus produktus, vairums jaunāko modeļu vēl neparedz šo tehnoloģiju, kas savukārt paver lieliskas iespējas jauniem nozares spēlētājiem kā OnePlus,” norāda uzņēmuma dibinātājs, norādot, ka daudziem lietotājiem ir aizspriedumi pret ķīniešu zīmolu viedtālruņiem nepatīkamas iepriekšējas pieredzes dēļ.
“Faktiski mēs šobrīd apsteidzam eiropiešu un amerikāņu zīmolus, turklāt piedāvājam īpaši konkurētspējīgu cenu, kas gan nekādi neietekmē kvalitāti – tāpat kā vislabākie zīmoli, arī mēs pievēršam uzmanību detaļām,” norāda Pīts Lau.
OnePlus 7 Pro viedtālruņi ir aprīkoti ar viedtālruņu tirgū unikālu 90 Hz QHD+ fluid AMOLED ekrānu, kas nodrošina nepārspējami augstu attēla detalizāciju un īpaši plūdenu jebkuru lietotņu darbību. Tomēr par izšķirošo iemeslu, kāpēc tehnoloģiju gardēži izvēlas šo modeli, ir īpašais lejupielādes ātrums, pateicoties 5G.
“Mūsu tirgus daļa joprojām ir maza, taču ceru, ka ilgtermiņā varēsim šī brīža procentuālo rezultātu pareizināt ar desmit. Vēlamies būt ilgtspējīga kompānija, kas pastāvēs vēl pēc simts gadiem,” nākotnes prognozēs dalās Pīts Lau.
Jau iepriekš ziņots, ka septembrī Indijā, bet vēlāk arī Ķīnā, Eiropā un Ziemeļamerikā OnePlus laidīs klajā arī OnePlus TV, ieviešot un uzlabojot tādas progresīvas tehnoloģijas kā 5G, AI, VR un AR.