Uzņēmums Microsoft ir novērsis kļūdu, kas izraisīja Office 365 lietotāju e-pasta ziņojumu nonākšanu mēstuļu jeb nevēlamo e-pastu mapē nevis iesūtīto e-pastu mapē.
Liela daļa lietotāju bija neapmierināti ar šo kļūdu. Microsoft uz to reaģēja un Twitter ierakstā paziņoja, ka izmeklē problēmu un tā tiks labota kopā ar atjauninājumu.
We’re investigating an issue in which email is being sent to the junk folder. We’ll be providing updates under EX258373 in the admin center.
— Microsoft 365 Status (@MSFT365Status) May 26, 2021
Jau stundu pēc Twitter ieraksta uzņēmums paziņojis, ka identificējis kļūdu, kas radusies kādu izmaiņu rezultātā un, ka pavisam drīz to arī novērsīs.
We’re reverting a change that has caused inbound email to be incorrectly routed to the junk folder. Additional information can be found in the admin center under EX258373.
— Microsoft 365 Status (@MSFT365Status) May 26, 2021
Pēc veikto izmaiņu atcelšanas, Microsoft novērojis, ka e-pasti tiek atbilstoši sašķiroti tiem paredzētajās mapēs. Pēc tam uzņēmums sācis darbu pie visu nepareizi sašķiroto e-pasta ziņojumu apstrādes. Šis process ilga vairākas stundas un daži Office 365 lietotāji savu neapmierinātību pauda Twitter ierakstos.
Dažas stundas vēlāk Microsoft Twitter ierakstā paskaidroja, ka šī problēma ir radusies nesen izveidotā mēstuļu noteikuma dēļ. Cīņa ar mēstulēm pēdējā gada laikā ir īpaši saasinājusies. Kibernoziedzinieki pandēmijas laikā ir kļuvuši aktīvāki, jo cilvēkus, kas strādā no mājām nevis birojiem, ir vieglāk sasniegt.
Uzņēmums Microsoft ir novērsis Office 365 problēmas, un tagad lietotāju e-pasta ziņojumi tiek pareizi marķēti un nosūtīti uz pareizo mapi.
Avots: TechRadar