Zakerberga ambīcijas jeb “Make Facebook Great Again”

Kuru Facebook versiju Zakerbergs vēlas atgriest: vecāku memes, koledžas laikmetu vai sākotnējo “Hot or Not” pakaļdarinājumu?

Marks Zakerbergs plāno ieviest lielas izmaiņas vietnē Facebook, lai platforma atgādinātu to, kāda tā bija “agrāk”. Trešdien, uzņēmuma ceturtā ceturkšņa peļņas paziņojumā, Zakerbergs teica, ka sociālo mediju gigants ir svarīga daļa no vairāk nekā 3 miljardu lietotāju dzīvēm. Viņš strādājot pie tā, lai vietni padarītu par “būtiskāku daļu no interneta kultūras”.

Viņš neatklāja nekādas konkrētas izmaiņas, tikai norādīja, ka “šogad viņš ir sajūsmā, ka varēs atgriezties pie “OG Facebook”. Tāpat viņš sacīja, ka nākamajos 12 mēnešos uzņēmums pievērsīs lielu uzmanību iekšējā “kapitālremonta” veikšanai.

Zakerbergs izteica arī pieņēmumu, ka Meta, iespējams, nāksies upurēt īstermiņa biznesa rezultātus, lai koncentrētos uz produktu izmaiņām, kas nepieciešamas, lai uzlabotu Facebook.

“Es domāju, ka tas ir sava veida jautrs un interesants mērķis, kas virzīs mūsu produktu izstrādi interesantos virzienos, uz kuriem mēs, iespējams, pēdējo gadu laikā neesam tik daudz koncentrējušies,” sacīja sociālas platformas dibinātājs, atbildot uz jautājumiem un atbildēm peļņas zvanā. “Es domāju, ka tā ir investīciju joma, un es tai veltīšu kādu laiku.”

Facebook renesanse?

“Facebook” sākotnējās atmosfēras atjaunošana varētu nozīmēt vairākas lietas. Sākotnējie platformas lietotāji atcerēsies laikmetu, pirms to pārņēma tā saucamā būmeru un X paaudze. Paplašinoties lietotāju demogrāfijai, tiešsaistes telpas kļuva ne tik jautras, ņemot vērā, ka lietotāja ierakstus redz arī potenciāli plašs radinieku loks.

Taču neaizmirsīsim, ka lietotāju iemīļotā platforma, kas sākotnēji bija pazīstamsakā Facemash, bija vietne, ko Zakerbergs izveidoja, lai bez iepriekš sniegtas atļaujas sarindotu savas Hārvardas kursa biedrenes pēc to pievilcības līmeņa.

Zakerberga komentāri par “vecās skolas” Facebook nebūt nenozīmē, ka viņš patiešām vēlas no sociālās platformas likvidēt modernās funkcijas. Viņš atzīmēja, ka laiks, ko lietotāji pavada skatoties videoklipus, ir pieaudzis “divciparu skaitļos, salīdzinot ar iepriekšējo gadu”, un iepriekš peļņas paziņojumā teica, ka sagaida, ka “neatkarīgi” no tā, kas notiks ar TikTok, Instagram un Facebook rādītāji turpinās pieaugt.

Avots: TheVerge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt