Šveices telekomunikāciju operators Swisscom netiek galā ar mājās strādātāju radīto noslodzi

Šveices lielākais interneta un telefonsakaru operators “Swisscom” pirmdien nav spējis tikt galā ar noslodzi, arvien lielākam skaitam šveiciešu koronavīrusa uzliesmojuma dēļ strādājot no mājām.

Klienti ziņojuši par sakaru pārtrūkšanu, “Swisscom” mobilo sakaru tīklam apstrādājot trīsreiz vairāk zvanu nekā normālās dienās, paziņoja kompānija. Problēmas bijušas arī fiksētajās līnijās.

Daži mājās strādātāji arī saskārušies ar interneta pārtrūkšanu, jo viņu kompānijām nav platjoslas savienojuma, lai tiktu galā ar pieaugošo datu plūsmu no ārpuses.

“Swisscom” paziņoja, ka ir gatavs palielināt platjoslas savienojumus korporatīvajiem klientiem, taču brīdināja, ka tā prioritātes būs vitāli svarīgas infrastruktūras institūcijas.

“Mēs intensīvi strādājam, lai palielinātu jaudu, taču lūdzam mūsu klientus izmantot telekomunikāciju tīklus saprātīgā un atbildīgā veidā,” norādīja “Swisscom”.

Šveices valdība pirmdien izsludināja valstī ārkārtējo stāvokli līdz 19.aprīlim, lai cīnītos ar koronavīrusa pandēmiju

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt