Reklāmraksts

5 iemesli, kādēļ Tavai mājas lapai ir zems apmeklējums

Apmeklētāju plūsmas paaugstināšana mājas lapā ir viens no daudzu biznesu svarīgākajiem mērķiem. Diemžēl ir gadījumi, kad arī pēc dažādu paņēmienu, stratēģiju un metožu izmantošanas apmeklējums joprojām ir salīdzinoši zems. Šajā rakstā apskatīsim piecus iemeslus, kādēļ tā notiek. Ieskaties, lai uzzinātu, kā rīkoties, lai veicinātu sava biznesa attīstību tiešsaistē!

1. Tu atrodies pārāk zemu Google meklēšanas rezultātos

Tas, kur Tava mājas lapa parādās meklētājprogrammas rezultātos, ir lielisks indikators, kas nosaka, cik veiksmīgs bizness ir digitālajā vidē. Google ņem vērā ne tikai mājas lapas atbilstību konkrētiem atslēgas vārdiem, bet arī virkni dažādu citu faktoru, tai skaitā, vietnes ātrumu, iekšējās saites, mobilās versijas kvalitāti un daudz ko citu.

Pareizi izstrādāta SEO stratēģija un efektīvi veikta SEO optimizācija būtu tie soļi, kas palīdzētu nokļūt meklēšanas rezultātu augšgalā un piesaistīt mērķauditorijas dalībnieku uzmanību.

2. Neesi izveidojis atsevišķu mērķa lapu katrai PPC reklāmai vai pakalpojumam

Ja esi nolēmis izmantot PPC reklāmas (Pay Per Click), ir rūpīgi jāpārdomā to, kur konkrētā Youtube, remārketinga, sociālo mediju vai Google reklāma aizvedīs. Ja no tās lietotājs nonāk Tavas mājas lapas sākumā, bet viņš ir meklējis specifisku preci vai pakalpojumu, viņam tālāk nāksies tērēt laiku, lai to atrastu Tavā vietnē, kas savukārt rada negatīvu efektu.

Tā vietā katrai PPC reklāmai jāpiesaista atsevišķa un strukturēta nolaišanās lapa (landing page), kas ievērojami paaugstinās preces vai pakalpojuma iegādes iespējamību.

3. Lapa neizglīto vai nevieš uzticību

Mūsdienu informācijas pārbagātībā cilvēki meklē saturu, kas būtu ne vien interesants, bet noderīgs. Lai piesaistītu apmeklētājus mājas lapai, vērts padomāt par klientu atsauksmju, gadījuma analīžu vai savu darbu pievienošanu vietnei. Šāds saturs viesīs uzticību un parādīs arī to, ka Tev ir apmierināti klienti.

4. Tu nepietiekami daudz uzmanības velti remārketingam

Kad interneta lietotājs ir “izpētes fāzē”, viņš aktīvi aplūko dažādas mājas lapas, salīdzinot preces vai pakalpojumus, to cenas, īpašības un priekšrocības. Labākais veids, kā nezaudēt šādus potenciālos klientus, ir, izmantojot remārketinga kampaņas, kas cilvēkiem atgādina par piedāvājumiem, kas pieejami Tavā lapā.

5. Nepietiekami novērtēta lietotāja pieredze

Lietotāja pieredze (UX) galvenokārt saistīta ar to, ka mājas lapai jābūt pievilcīgai, drošai un ērti lietojamai. Pielāgo savu vietni tā, lai lietotājiem to būtu interesanti apmeklēt un viegli atrast to, kas nepieciešams.

Sasniedz vairāk ar SEO Media!

Digitālā mārketinga aģentūra SEO Media līdz šim ir palīdzējusi daudziem maziem un lieliem biznesiem kļūt redzamiem digitālā vidē un piesaistīt klientus, lai attīstītu biznesu. Mūsdienās digitālais mārketings attīstās strauji, tādēļ arī aģentūrām ir jāseko līdzi jaunākajām tendencēm.

Reklāmas aģentūra SEO Media vienmēr ir informēta par to, kas šobrīd ir aktuāls digitālā mārketinga jomā, kā arī spēj izmantot zināšanas un prasmes, lai palīdzētu uzņēmumiem augt. Aģentūras klāstā ir ne tikai daudzpusīgi SEO pakalpojumi, bet arī citi digitālā mārketinga pakalpojumi, tai skaitā, mājas lapu un programmatūras izstrāde, PPC apkalpošana, kā arī satura veidošana un publicēšana reklāmas medijos.

Ienāc Seomedia.lv un uzzini vairāk!

Līdzīgi raksti