Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Kāpēc StarCraft II multiplayer ir tik grūts?
Man kā WarCraft III spēlētājam, kuram ļoti patīk spēles doma, stāsts un visums vispār, vienmēr ir licies nesaprotams tas, kā profesionāļi prot tik ātri apieties ar vienībām. Man vienmēr ir paticis attīstīties lēnām un tikai tad iet uzbrukumā, kas ir iemesls tam, kāpēc tik ļoti biju iemīļojis vienspēlētāja režīmu. Protams, radās arī vēlēšanās izmēģināt, kā tad ir spēlēt Battle.net, tāpēc pēc vairāku gadu vienspēlētāja režīma drillēšanas iegādājos arī oriģinālo spēli. Tad es iepazinos ar to, kas darās daudzspēlētāju režīmā, un mēģināju sākt mācīties spēlēt ātri. Kādu laiku arī bija interesanti, taču vēlāk, kad saproti, ka tas nav tev, kļūst pavisam grūti, tāpēc tas tika atmests.
Akronīmu APM (Actions Per Minute) jeb “darbību skaits minūtē” biju dzirdējis jau arī WarCraft III vidē, un tur, šķiet, figurēja skaitlis 120, kas jau likās daudz. Savukārt StarCraft II šim rādītājam vajadzētu būt vismaz 200tuvu pie 300radījumusGoSU – God of Starcraft Units
[youtube]
Stratēģija ir svarīga, taču, ja tavs APM ir zems, panākumus gūt neizdosies. Tas arī ir iemesls tam, kāpēc tik daudzi pamet RTS vai pāriet uz vienkāršākām kartēm, piemēram, Tower Defence
slimie frīki ****.
Ek, piekritīšu Geņam šoreiz… un SC2 saks. Hate me now 😀
Age of Empires II: The Conquerors
Bet nu par to darbību skaitu gan jāpiekrīt – ja grib puslīdz augstā līmenī spēlēt, tad jāprotas katru vienību individuāli pārraudzīt un izkontrolēt, nevis lēnā garā čubināt smuku bāzi
man patiik speeles, kuras pogu un kombinaaciju zinjaa mieriigi iztiek par kursoru [uz augshu, leju, pa labi, pa kreisi] un kaadas 6 funkciju pogas! 🙂 Respektiivi, taa lai var speeleet ar dzojstiku! 😀
Reāli, ir tā, vismaz iekš SC: Brood war. Jāizpēta esošā karte, lai to varētu labi spēlēt ar citiem. Reāli vienā kartē tu vari būt pro, bet citā, tevi nones pāris minūšu laikā.
Ir pašam nācies, rīkot fast attack, respektīvi, saveidojam mazoz zerdziņus, pietiks jau ar 6 gabaliem, un hops, soļojam uz kaimiņu hūdu. Pilnīgi pietiek nograust pāris rabotņikus, lai jau pretinieks tiktu izsists no ierindas.
Un šādi ir jebkurā spēlē, atliek vien paskatīties dažus video, un viss kļūst skaidrs.
P.S. Starcraftu spēlēju, jau no tālajiem tā izlaišanas gadiem, tā bija mana pirmā datorspēle, ko vispār sāku spēlēt un turpinu to darīt arī vēl tagad.
nez’, tā “maucot” izbaudīt spēli arī sanāk?
“Tā maucot”
Otrkārt jebkurā multiplayeri ir nepieciešamas iemaņas, bez tā neiztikti.
Es esmu dzirdējis tikai par to, ka spēle daudziem neiet (mani ieskaitot. tā arī nespēju atrast derīgu kreku) 😀 Starp citu es ar esmu lēna spēles procesa cienītājs. Man patīk stratēģijas, kurās viss nav atkarīgs no pirktu veiklības, bet gan tiešām stratēģiskas domāšanas.
Yes, man tas pats no sākuma līdz beigām!:))
Zālītes
Preses relīzes