Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Raksti › Konkurss: Esi moderns – lieto Digipass Nano
Digipass NANO – kas tas ir?
[img]
Banka uzsver, ka drošības garants ir augstā līmenī, jo citas programmatūras uz šo mikro-čipu nespējot iedarboties. Tomēr augstākminētajā rakstā pie komentāriem izcēlās aktīva diskusija tieši par šo jautājumu. Lai arī iepazinos ar formālo bankas ierakstu mājas lapā: Digipass Nano – drošība
  āda veida vīrusi nevar tikt klāt Digipass NANO, jo tā aplikācija bāzējas uz SIM kartes , un tai šajā gadījumā šāda veida vīrusi klāt netiek…
Teorētiski kodi var tikt nolasīti, taču no tiem nav nekādas jēgas, jo vīruss netiek pašā Digipass NANO aplikācijā.â€
Ja šī “mantiņa†jūs ir ieinteresējusi, un esat SEB bankas klients, kuram (vēlamāk) ir viedtālrunis (jo uz ne-viedtālruņa šī programmatūra var nesastrādāties), tad aicinu piedalīties mazā konkursā, kurā ir iespēja laimēt vienu no diviem SEB bankas Digipass Nano kalkulatoriem izvēloties tā piemērotību SIM vai microSIM kartei.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Esmu šīs mantas lietotājs un diemžēl mani sajūsmas saucieni nav tik skaisti.
Aizgāju uz banku, samaksāju 15 Ls par šo brīnumu, jo noticēju skaistajās reklāmās teiktajam, ka viss ir forši utt.
Diemžēl, realitāte ir savādāka.
Man ir tāds “necils” ikdienas telefons kā HTC One X+. MicroSIM utt. Uzlīmējām to Digipasu uz SIMkartes un aizgāju mājās.
Diemžēl man ir situācija, kad jāveic diezgan daudz maksājumu noteiktās mēneša nedēļās.
Pirmo reizi bija neliela nesaprašana, kas un kā, jo pierasts darboties ar Swedbankas kaukulatoru, bet nu “razobralsa”.
Ielogojos savā digitālajā naudas mājā, uztaisu maksājumus un tagad tie ir jāautorizē.
Telefons jau paspējis ieiet sleep režīmā. Atbloķēju telefonu, atveru aplikāciju, spiežu uz “Digipass” (sākuma izvēlne) un…. nekas nenotiek! Loaderis pagriežas, pagriežas un viss. Nekas nenotiek, neparādās ne “Pieslēgties”, ne “Autorizācija”, ne pārējais.
Izmēģinājos 179 dažādus variantus, nekas nepalīdz. Pat to čipu pārlīmēju. Domāju, ka kontaktu nav kaut kur. Nepalīdz.
Vienīgais risinājums ir – restartēt telefonu.
Bet, iedomājieties, ka man ir jātaisa XX maksājumi dienā (bez pārspīlējuma), tādēļ man šī restartēšana katru reizi jau ZB.
Aizgāju uz banku (par manis patērēto laiku, lai staigātu uz banku, man neviens nemaksā, pat banka nekompensē, bet mans laiks nav no lētajiem), domāju, ka mazums, jauna tehnoloģija, čips brāķis utt. Apmainīja un pat nepaprasīja komisiju citam darījumam kuru veicu, tjipa kompensēja man 1.5 Ls vai nu cik tur par manis patērēto 1h. Domāju, ka nu jau viss atrisināts.
Aizgāju mājās… un.. nefiga. Tas pats turpinās.
Respektīvi, ja ar šo Digipass i-net bankai pieslēdzies, lēnu garu ķimerējies, taisi maksājumus un telefons pa to laiku aiziet sleep, tad autorizēt maksājumus bez telefona restarta nav iespējams.
Š obrīd plānoju atkal doties uz banku un mainīt pret parasto kodu ģeneratoru.
Pirms ņemiet šo Digipass Nano, tur pat bankā pārliecinieties, ka uz Jūsu telefona tas strādā. Nepažēlojiet desmit minūtes un pārskaitiet kaut 1 latu mammai, tētim, brālim vai sunim. Pārbaudiet vai pēc tam kad esat pieslēgušies i-net bankai un telefons aizmieg, Jūs pēc tam variet Autorizēt izveidoto maksājumu! Pretējā gadījumā, SEB Jums nemaksās par to, ka Jūs dodaties atkārtoti uz filiāli, stāvat rindās un mainat šo čipu.
Pie viena arī rodas retorisks jautājums – ja zināji par šādu problēmu, un vērsies bankā lai apmainītu, kādēļ tur uz vietas nepārskaitīji latu savam sunim, lai pārbaudītu problēmas pazušanu?
Neapmierina produkts? Dodies un izmanto savas patērētāja tiesības, lai atgrieztu preci “veikalā”, bet nu nevajag piesārņot telpu ar šitādu lējienu, jo izskatās, ka kādam gribējās (vajadzēja) uzrakstīt ko negatīvu, lai pēc tam pazustu tālēs zilajās.
Lietoju jau mēnesi šamo “iekārtu”, un nu man vairs nav jādomā kur ir kodu karte, kura savu jau nokalpojusi, vai kurā plauktā atkal aizķēries kodu kalkulators. Protams, sanāk garāks penteris nekā ar kodu karti, bet pie tā tik ātri pierod, jo ērtums, parocīgums un drošums man tomēr ir svarīgāki faktori.
dirst atgriez preci” stila atbildi. Es saprotu, ka jūs esat sajūsmā par šo produktu, bet tas jau ož pēc fanboisma, nevēlēšanās apzināties, ka produkts nav perfekts, ka pastāv problēmas?
Visticamāk, tā, protams, ir HTC vaina, un tas netiks tik drīz izlabots. Bet brīdinājums un ieteikums uz vietas pārbaudīt ar konkrētu pielietojuma veidu – pilnīgi vietā.
Cilvēks, piesakoties pakalpojumam vai iegādājoties preci, sagaida, ka tā darbosies un vēlas to izmantot, nevis būt nožēlojams beta testeris bez atalgojuma. Tas gan tagad pēdējā laikā ir ļoti modē.
Ja jau tev uz tava “krutā” telefona iet, tad varēji nosaukt modeli, lai cilvēki zina, ka darbojas.
Markusam paldies par informāciju.
Iespējam tiešam softiskas problēmas, varbūt konfliktē ar kadu aplikāciju.
Man ir Motorola FlipOut, un pat šāds “mistisks” telefons nesprauslāja, lai gan uzkārties viņš mīl bieži, un tieši kad to vajag vismazāk.
Es nepiedalos šinī pasākumā, jo neesmu SEB klients.
Labs ir, mieru kungi un dāmas, konkursu portāls rīko dēļ tā, lai mūsu lasītājiem būtu arī kāds bonusuņš, tas ir, pozitīvas emocijas, nevis kāds savā starpā sakautos. 🙂
Es ļoti labi saprotu, ka, ja kādam cilvēkam ir atgadījies, kas nepatīkams, tad negatīvās emocijas būs ar uzviju. Paldies, Markuss Russo, par informāciju. Tā kā es ar SEB bankas atbalstu rīkoju šo konkursu, tad noteikti painformēšu SEB banku par HTC One X+ modeli, lai apskatās, kas tur īsti ir. Dotajā brīdī nevar izdarīt secinājumus nevienam par sliktu, jo tikpat labi pie šīs problēmas DigiPass nav vainojams, bet ir individuāls “gļuks” ar telefonu. Kad saņemšu atbildi, informēšu arī jūs – lasītājus.
Android 4.1.1. Bez nekādām modifikācijām un īpašām papildus instalācijām. Rupji sakot, kā no kastītes izņemts.
Mans mēŠ—kis nebija kādu baigi nomelnot, galvenās lietas ko pateicu:
1) Man tas normāli nestrādā
2) Tas lieki tērē manu laiku
3) Par manis nelietderīgi iztērēto laiku, man neviens nemaksā (ka saka Crow, par beta testēšanu)
Kopumā tā lieta ir laba un pozitīva, ja vien viņa man strādātu.
Es ļoti ceru, ka SEB šo lietu atrisinās un paši man piedāvās kādu risinājumu, jo viņi ir informēti par šo gadījumu. Tomēr, zinot Latvijas uzņēmējdarbības vidi, kad uzņēmumi neizrāda īpašu iniciatīvu risināt kaut kādu mirstīgo klientu problēmas, plānoju doties uz banku un mainīt pret parasto ģeneratoru. Kā atlīdzību par beta testēšanu plānoju “nočiept” kādu ledeni no trauka. 🙂
Neapstrīdu, ka 99% gadījumu tas čips strādā nevainojami, tomēr esmu trāpījis šajā 1%, kad tas nestrādā.
Vai tādēļ man būtu jāievēro Grāfienes ieteikums un klusi jāšņukst spilvenā?
Nekādā ziņā nepiesakos.
Cik saprotu, ķīniešu iXfone neiet šī lieta.. vai ne?!
Zin, nevaru tev atbildēt oficiāli, bet, manuprāt, strādās. Galvenais jau, lai OS normāla, kāda starpība – ķīniešu pakaļdarinājums vai firmas telefons? Kad pasākumā vaicāju par nepopulārajām OS, piemēram, Maemo utml – atbilde bija, ka visticamāk strādās. Un ķīniešu pakaļdarinājumiem jau nav sava unikāla sistēma – tas pats, kas citiem….
Bez tam, es pat izmēģināju vienā lētucī, “ne-viedā” sistēmā – S40 – pat tur strādāja korekti, tā kā cepuri nost!
Protams, ir telefoni, uz kuriem var nestrādāt. Pagaidām oficiāla informācija ir tikai par Iphone 5 un Nokia 5230.
garaisezis, Crow
Preses relīzes