Facebook izlaiž tiešsaistes tērzēšanas atbalstu lietotājiem, kas netiek savos kontos

Vairums lietotņu mūsdienās piedāvā iespēju nepieciešamības gadījumā sazināties ar klientu atbalsta pārstāvi tiešsaistes tērzētavā. Šī iespēja ir visai parocīga un ar to ir iespējams saņemt atbildes visai ātri.

Neskatoties uz to, ka Faceboom un Instagram ir vieni no populārākajiem sociālajiem tīkliem pasaulē, šādu iespēju līdz šim tie nav piedāvājuši. Taču nu lietotājiem, kas netiek savos Facebook kontos būs iespējams sazināties ar klientu atbalsta speciālistu tiešsaistes tērzētavā.

Facebook apgalvo, ka šobrīd izmēģina klientu atbalstu ar tiešsaistes tērzētavu angļu valodā runājošiem lietotājiem visā pasaulē, tostarp satura veidotājiem, kas ir bloķēti no saviem kontiem. Uzņēmums apgalvo, ka tas sākumā piedāvās tiešsaistes klientu atbalstu lietotājiem, kuri nevar ielogoties savos kontos aizdomīgu darbību dēļ, vai tāpēc ka viņi ir pārkāpuši kopienas standartus.

Facebook iegūs arī labāku komentāru regulēšanu ar atslēgvārdu bloķēšanu, iespēju automātiski paslēpt komentārus ar saitēm vai attēliem, iespēju bloķēt lietotājus un jaunus kontus, ko viņi vēlāk mēģina izveidot, kā arī īpašu vietu slēpto komentāru skatīšanai.

Avots: The Verge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt