Pēdējā gada laikā uzņēmums Google ir nopircis vairākus audio aparatūras start-up tipa uzņēmumus, kā liecina nesen publicētā informācija ziņu portālā Protocol. Tas, ka tehnoloģiju gigants ir iztērējis desmitiem miljonu šo uzņēmumu, kas strādā ar audio aparatūru, 3D audio, trokšņa novēršanu un Bluetooth tehnoloģiju, iegādē, varētu norādīt, ka uzņēmums plāno paplašināt savu audio produktu sarakstu.
Uzņēmumam Google audio produktu pasaule nav sveša. Tas pārdevis vairākus bezvadu austiņu modeļus vairākās paaudzēs, un tā Nest Audio viedie skaļruni arī tikuši pie pietiekamas uzmanības. Taču šobrīd uzņēmumam nav tādu piedāvājumu kā konkurentiem Apple vai Bose. Jaunu uzņēmumu pārpirkšana varētu palīdzēt uzlabot Google iespējas radīt vairāk konkurētspējīgus produktus, piemēram, austiņas vai skaļruņus ar jaunām funkcijām.
Kā norāda Protocol, daži darījumi, šķiet, vairāk ir vērsti uz patentu iegūšanu, nevis pašām tehnoloģijām. Uzņēmums izteikti sācis iegādāties citus uzņēmumus un reģistrēt patentus, kad Sonos (divreiz) iesūdzēja Google tiesā par patentu pārkāpumu saistībā ar viedo skaļruņu tehnoloģiju. Google, pateicoties tiesneša spriedumam, nesen bija jānoņem dažas funkcijas no konkrētām viedierīcēm. Grūti iedomāties, ka Google vēlētos turpināt izlaist produktus audio nozarē bez vairākām ierastām funkcijām, tādēļ, lai izraisītos no šīs situācijas un strīdiem par intelektuālo īpašumu, izskatās, ka uzņēmums ir izlēmis iegūt vairākus potenciāli noderīgus patentus un uzņēmumus.
Avots: The Verge