Spotify testē koncerta biļešu pārdošanas vietni

Spotify izmēģina jaunu interneta vietni, kurā mūzikas faniem tieši piedāvātu biļetes uz koncertiem. Šāds jaunums varētu uzņēmumu padarīt nedaudz atšķirīgu no citiem mūzikas straumēšanas konkurentiem kā Apple Music un Amazon Music, kā arī izveidot papildus konkurenci biļešu pārdošanas biznesā.

Spotify Tickets vietnē lietotājiem ar Spotify kontu būs iespēja bez papildus starpniekiem iegādāties dažādas koncertu biļetes. Biļešu pārdošanas aģents ir pats uzņēmums. Šāda vietne patiesībā varētu būt visai efektīva, jo ne vienmēr laikus uzzinām, kad mūsu iecienītie mūziķi koncertēs.

Foto: Priede, Notepad.lv

Straumēšanas gigants paziņojumā min, ka uzņēmums regulāri testē jaunus produktus un idejas, lai uzlabotu platformas lietotāju pieredzi. Dažas no tām ir veiksmīgas, bet dažas paliek kā mācību process. tickets.spotify.com ir uzņēmuma jaunākais pārbaudījums, par kuru pagaidām vairāk detaļas netiek atklātas.

Apskatot vietni, ievēroju, ka dažas biļetes ir iespējams iegādāties pašā Spotify vietnē, bet dažu iegādei lietotājs tiek aizvests uz citu vietni. Tāpat kā citās biļešu pārdošanas platformās, vietnes privātuma politika liecina, ka arī šeit par biļešu iegādi tiks iekasēta komisijas maksa. Baumoja, ka uzņēmums par šādas vietnes izveidi interesējies jau 2021. gada jūnijā. Tad paziņojums ziņu portālā The Information liecināja, ka platforma izmantos savus klausītāju datus, lai informētu, kur tiks rīkoti pasākumi. Pagaidām jaunajā vietnē pieejami tikai daži mūzikas pasākumi, kas norisināsies Amerikā.

Avots: MusicTech

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt