Vakar Google Workspace pievienoja jaunas funkcijas, tostarp dažādus rīkus, kas padarīs lietotņu izmantošanu ērtāku un palīdzēs darbu no mājām veikt efektīvāk. Izmaiņas veiktas Google Calendar, Chat un Meet lietotnēs.
Uzņēmumam Google papildina savu lietotņu funkciju klāstu, lai cilvēki, kas strādā mājās, netiktu nostādīti neizdevīgā situācijā salīdzinājumā ar tiem, kuriem šobrīd ir iespēja strādāt birojā. Viena no jaunajām funkcijām piedāvās visās lietotnēs norādīt dažādus statusus, kā piemēram, “ārpus biroja” vai iestatīt darba laiku. Lietotājiem būs iespējams arī izveidot jaunu notikumu veidu “Fokusa laiks”, kas, kā Google apgalvo, ierobežos paziņojumus norādītajā laikā. Jaunās funkcijas piedāvās arī norādīt atrašanās vietu un laika joslu.
Turpmāk Workspace dažādās lietotnes, piemēram, Gmail un Chat, apzinās lietotāja pašreizējo statusu un atrašanās vietu un pielāgos paziņojumus atbilstoši prasībām.
Jaunā tipa statusi kalendārā piedāvās izveidot sava veida uz darbu orientētas diagrammas, kas, piemēram, parādīs cik daudz laika katru nedēļu veltāt sapulcēm. Google apgalvo, ka šo darba laika sadalījumu redzēs tikai katrs darbinieks par sevi un priekšniekiem nebūs pieeja šādiem darbinieku datiem.
Google ievieš arī “otrā ekrāna pieredzi” lietotnei Meet. Funkcija ļaus lietotājiem pieteikties sapulcei no vairākām ierīcēm, atvieglojot ekrāna koplietošanu (vai citu darbu vrikšanu).
Kopumā jaunās funkcijas un to atjauninājumi galvenokārt ir vērsti un sapulču vienkāršošanu, ļaujot darbiniekiem to laikā paralēli veikt citus darba pienākumus, kā arī uz vispārēju attālināta darba vides uzlabošanu.
Avots: The Verge