Tehnoloģiju jaunumi

Jaunais Lincoln Aviator skenēs ceļu, lai padarītu braucienus komfortablākus

Komforts un kvalitāte ir vieni no svarīgākajiem aspektiem jebkuram luksusa automobilim. Tādēļ nav nekāds pārsteigums, ka Ford luksusa zīmols padara tos par svarīgākajiem pārdošanas punktiem jaunajam 2020. gada Lincoln Aviator.

2020. gada Aviator automašīna ir aprīkota ar 12 sensoru masīvu, kas reģistrē kustības, ķermeņa pozīciju un stūrēšanu, kā arī bremzēšanas aktivitātes līdz pat 500 reizēm sekundē. Kopā ar kameru, kas vērsta uz priekšu, sistēma var noteikt dažādas bedres un uzkalnus, kas atrodas uz ceļa. Apzinoties šīs ceļa nepilnības, iekārta padod signālu tālāk, lai pielāgotu balstiekārtu pēc iespējas gludākam braucienam.

Sistēma spēj skenēt līdz pat 15 m uz priekšu no transportlīdzekļa un var noteikt ceļa augstuma novirzi aptuveni no 5 līdz 20 cm. Ja dati tiek ievadīti vairāk nekā 23000 reizes sekundē, sistēma spēj veikt 100 korekcijas tādā pašā laika posmā.

Katrs automašīnas ritenis reaģē neatkarīgi, ļaujot transportlīdzeklim pielāgot tā reakciju uz jebkāda tipa ceļa segumu. Ja tiek izmantota piedāvātā Air Glide amortizācija, kas aizstāj tradicionālās cietās spoles atsperes ar vadāmajām pneimatiskajām atsperēm, brauciens būs vēl patīkamāks.

2020. gada Lincoln Aviator sāks pārdot jau šovasar par 51 000 ASV dolāriem jeb aptuveni 45 768 Eur. Tiek paredzēts, ka pilns automašīnas komplekts ar visiem papildinājumiem varētu maksāt tuvu 90 000 ASV dolāriem jeb aptuveni 80 768 Eur.

Avots: Tech Spot

Līdzīgi raksti

  1. Tatad ta cienijama priede.Vai varat man izskaidrot ko nozime automašīna aprīkota ar 12 sensoru masīvu .pirma doma man ir par kaut kadu betona sienu.Un ko nozime ,kas kontrolē kustības, ķermeņa pozīciju un stūrēšanu .Vai tiesam kautkas kontrole manu kustibu un poziciju,vai tiesam es nedriksti pabidit plecu uz prieksu.ssis raksts ir domats marsiesiem ,ne LATVIESIEM. Protams tapat ka visi ieprieksejie.

Atbildēt