Netflix piedāvā lētāku abonementu, kurā tiek iekļautas reklāmas

Netflix novembrī sāks piedāvāt jaunu straumēšanas iespēju ar reklāmām. Jaunais abonementa plāns būs lētāks – uzņēmums tā centīsies noturēt jau esošos skatītājus un piesaistīt jaunus.

Abonementa jau no 3. novembra plāns Basic with ads būs pieejams 12 valstīs. Tā cena būs 6.99 ASV dolāri, un Eiropā tā varētu variēt no 4.99 līdz 5.99 EUR.

Pieaugot konkurencei un ikdienas izmaksām, Netflix sāk zaudēt klientusŠī gada pirmajā pusgadā uzņēmums zaudēja vairāk nekā 1 miljonu abonentu. Nākamnedēļ Netflix sniegs investoriem atjauninātu informācija par šo skaitli.

Uzņēmuma līdzdibinātājs Rīds Hastings neatbalsta reklāmas, taču izlēmis piekrist par labu tām, lai varētu piedāvāt zemāku abonementa cenu. Tādā veidā lietotāji, kuriem netraucē reklāmas, bet ir svarīgs budžets, varēs nedaudz ietaupīt.

Kas ir Basic with Ads?

Pamata plāns ar reklāmām piedāvā visas funkcijas, ko cilvēki sagaida no Netflix pamata plāna, ar dažām atšķirībām:

  • Kas paliek nemainīgs: plašs TV raidījumu un filmu klāsts; personalizēta skatīšanās pieredze; pieejams dažādos TV un mobilajās ierīcēs; plānu iespējams mainīt vai atcelt jebkurā laikā.
  • Atšķirības: video kvalitāte līdz 720p/HD (tagad gan pamata plānam ar reklāmām, gan parastajam pamata plānam); vidēji 4 līdz 5 minūtes ar reklāmām stundā; licencēšanas ierobežojumu dēļ nebūs pieejams ierobežots skaits filmu un TV raidījumu; nav iespējas lejupielādēt nosaukumus.

“Īsāk sakot, pakalpojumā Basic with Ads ir viss, kas cilvēkiem patīk Netflix, bet par zemāku cenu un ar dažām reklāmām starp filmā,’’ ziņo uzņēmums.

Basic with Ad ir arī aizraujoša iespēja reklāmdevējiem – iespēja sasniegt daudzveidīgu auditoriju, tostarp gados jaunākus skatītājus, kuri arvien biežāk neskatās parasto TV, augstākās kvalitātes vidē ar augstas izšķirtspējas reklāmu pieredzi.‘’, piemin Netflix.

  • Reklāmu formāts  sākotnēji reklāmas būs 15 vai 30 sekundes garas, un tās tiks demonstrētas pirms raidījumiem un filmām, kā arī to laikā.
  • Reklāmdevēja kontrole – lai palīdzētu reklāmdevējiem sasniegt pareizo auditoriju un nodrošinātu, ka reklāmas ir atbilstošākas patērētājiem, tiks piedāvātas plašas mērķauditorijas definēšanas iespējas pēc valsts un žanra. Reklāmdevēji varēs arī nepieļaut, ka viņu reklāmas tiek rādītas saturā, kas varētu neatbilst viņu zīmolam. 
  • Pārbaudes rīki – uzņēmums sadarbosies ar DoubleVerify un Integral Ad Science, lai no 2023. gada 1. ceturkšņa pārbaudītu reklāmu skatāmību un datu plūsmas derīgumu. 
  • Auditorijas mērīšana – lai reklāmdevēji varētu saprast, kā Netflix var sasniegt savu mērķauditoriju, Nielsen izmantos digitālo reklāmu rādītājus (Digital Ad Ratings) ASV.
Foto: Netflix

Pagaidām jaunais plāns būs pieejams 12 valstīs, taču Netflix ziņo, ka pieejamība tiks paplašināta un Basic with Ads būs pieejams vairāk valstīs. Uzņēmums piemin, ka arī abonementa cena varētu būt mainīga.

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt