Facebook līdz 2022. gadam paredzējis izmaksāt 1 miljardu ASV dolāru satura veidotājiem

Facebook nākamā gada laikā plāno satura veidotājiem izmaksāt 1 miljardu ASV dolāru. Nauda tiks piešķirta dažādiem satura veidotājiem, kuri izmanto Facebook produktus dažādos veidos: satura veidotāji var saņemt naudas prēmiju par reklāmu rādīšanu savos video vai par to, ka tiešsaistes laikā ir sasnieguši konkrētus sasniegumus.

Šī nauda būs pieejama tiem satura veidotājiem, kas būs uzaicināti speciālā satura veidotāju programmā. Facebook norādīja, ka gada laikā plānots šajā programmā uzaicināt papildus dalībniekus.

Pēdējā laikā tādas aplikācijas kā TikTok un Snapchat piedāvā iespēju satura veidotājiem nopelnīt par veiksmīgu video ievietošanu viņu platformā. Snapchat satura veidotājiem izmaksājis 1 miljonu ASV dolāru dienā pēc tam, kad savā lietotnē palaidis TikTok cienīgu konkurentu Spotlight, kas līdzīgā konceptā kā TikTok piedāvā veidot un skatīties dažu sekunžu garus video. Snapchat pārstāvis apgalvo, ka šobrīd uzņēmums, lai atbalstītu satura veidotājus, ik mēnesi izmaksā vairākus miljonus ASV dolāru. Arī Facebook jau piedāvā dažus veidus, kā satura veidotāji var nopelnīt, taču pakalpojumu iespējas atšķiras.

Facebook pieeja ir mulsinošāka nekā citiem uzņēmumiem, akcentējot samaksu kā “bonusu” dažādu aktivitāšu un mērķu izpildei, nevis koncentrējoties uz vienotu produktu. Taču šķiet, ka nodoms ir ieguldīt papildus līdzekļus, lai apvienotu vairākus uzņēmuma jau esošos pakalpojumus, palīdzot tiem izcelties, starp tādām lietotnēm kā TikTok.

Avots: The Verge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt