Latvijas satiksmes drošības kampaņa saņēmusi visprestižāko PR balvu pasaulē

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk – LTAB) 2018. gadā īstenotā kampaņa “Mobilais Saskaņotais Paziņojums” (Three steps to safe roads) saņēmusi zelta godalgu pasaules vislielākajā sabiedrisko attiecību jomas konkursā IPRA Golden World Awards 2019 tradicionālo un jauno mediju integrācijas kategorijā.

Starptautiskā konkursa žūrija, kuru veidoja 23 valstu pārstāvji, augsti novērtēja LTAB kampaņas unikalitāti un spēju izmantot jaunās tehnoloģijas autovadītāju ikdienas uzlabošanai.

LTAB kampaņa šīgada konkursā sacentās ar vairākiem simtiem citu komunikācijas kampaņu no 64 pasaules valstīm. Patīkami, ka nozares profesionāļi un žūrija augsti novērtēja mūsu organizācijas paveikto līdzās tādām pasaulē pazīstamām korporācijām kā Google, Adidas, Coca Cola, Aramco, Ford, Lukoil un citas. Tas pierāda, ka arī Latvijā mēs spējam radīt produktus un pakalpojumus, ko augsti novērtē citur pasaulē,” stāsta LTAB valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins.

Ja pasaules vadošie zinātnieki publicē savus pētījumus starptautiskajos recenzējamajos žurnālos, tad komunikācijas nozares speciālistu augstākais darba kvalitātes novērtējums ir starptautiskais IPRA Golden World Awards. Šis ir jau otrais gads, kad mūsu aģentūra iegūst augstāko novērtējumu prestižajā konkursā, kas tikai vairo motivāciju meklēt jaunus efektīvus un radošus komunikācijas uzdevumu risinājumus,” stāsta komunikācijas aģentūras A.W.Olsen & Partners, kas izstrādāja un realizēja kampaņu “Mobilais Saskaņotais Paziņojums”, partnere Olga Kazaka.

Kampaņas videoapraksts:

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt