Porsche prezentē jauno Taycan Turbo GT

Porsche prezentē Taycan Turbo GT – līdz šim varenāko sērijas modeli , kas paredzēts ātrumam un trases sacīkstēm.

Porsche ir atklājis “varenāko sērijveida Porsche, kas jebkad tapis”. Tas aprīkots ar elektromotoru, kam ir 1 093 zirgspēku. Taycan Turbo GT, kas maksā aptuveni 220000 EUR un ir pieejams versijā, kur aizmugures sēdekļi ir izņemti no salona, lai sasniegtu rekordus uz trases.

Vācu automobiļu ražotājs Porsche ir pārveidojis gan šasiju, gan jaudu savā līdz šim viltīgākajā ceļa elektroautomobilī, ieviešot pārstrādātu aizmugurējo ass motoru. Silīcija karbīds tiek izmantots kā pusvadītāja materiāls, kas nodrošina lielāku jaudu un asākus reakcijas laikus.

Turklāt, pateicoties pulsējošā invertora ieviešanai, abi varianti nodrošina 580 kW jaudu, kamēr Launch Control atbrīvo līdz pat 815 kW, lai līdz 100km/h paātrinātos 2,3 sekundēs – vai 2,2 sekundēs visekstrēmākajā Weissach versijā.

Uzlabojumi Porsche modelim

Ekrānuzņēmums no Porsche

Porsche atkārtoti kalibrē savu paātrinājuma funkciju – tagad sauktu par Attack Mode (ievadīts no Formula E 99X automobiļa), un tā nodrošina līdz pat 939 ZS piegādi līdz pat 10 sekundēm ātrām apdzīšanām. Tas ir par 67 ZS vairāk nekā standarta Taycan Turbo S push-to-pass funkcijai.

Svars ir samazināts trases fokusētajā Weissach Package modelī, pateicoties plašam oglekļa šķiedras izmantojumam, ar 75 kg ietaupītiem, salīdzinot ar Taycan Turbo S. Tika pārbūvētas lietas kā bremžu suporti un pat bagāžas nodalījuma aizvēršanas mehānismu.

Kā iepriekš minēts, Taycan Turbo GT piedāvā divus variantus. Standarta variācijā ir aizmugurējie sēdekļi, papildu skaņas izolācija un aizmugurējie skaļruņi. Taču uz jaudu orientētais Weissach paketes varianā izņemti aizmugurējie sēdekļi un pievienoti papildu aerodinamiskie elementi, piemēram, gaisa novedēji uz apakšas daļu un jauns priekšējais difuzors. Kā arī pievienots fiksējams aizmugures spārns un manuāli atverams uzlādes nodalijums. Būtībā dažas no komforta lietām ir noņemtas, lai ietaupītu papildu 70 kg.

Ja plānojat veikt karstus līkumus uz trases ar savu Taycan, nav šaubu, ka Weissach pakete ir pelnījusi izvēli (pārsteidzoši, tas nemaksā neko vairāk). Attiecībā uz veiktspēju tās maksimālais ātrums tiek paaugstināts par 16km/h, tapēc šim modelim 0-100km/h sprinta laiks pazeminās līdz 2.2 sekundēm.

Jau uzstādītie rekordi

Nesen mēs bijām liecinieki tam, kā Taycan Turbo GT apliecināja sevi uz leģendārās Nordschleife trases. Tika pārvarēts esošais Taycan Turbo S Sport par 26 sekundēm un Tesla Model S Plaid ar trases paketi par 18 sekundēm. Kā arī izdevās uzstādīt ātrākā elektriskā sērijveida automobiļa titulu Laguna Seca trasē – visu ar tikai diviem motoriem.

Protams, starp abiem automobiļiem ir milzīga cenu atšķirība, ņemot vērā, ka Tesla maksāja 83000 EUR, bet šis Weissach paketes Taycan Turbo GT izmaksā 220 000 EUR.

Taycan Nordschleife un Laguna Seca rekordi parāda, cik liels ir Taycan trases potenciāls,” saka modeļa līnijas viceprezidents Kevins Gjeks.

“Lai pierādītu savu spēju uz trases, nepietiek vienkārši ar lielāku jaudu. Ir svarīga kopējā pakete, kas ietver paātrināšanu un bremzēšanu, stūrēšanas spēku, aerodinamiku, stabilitāti un smalku regulēšanu,” viņš piebilst.

Taycan Turbo GT nav tikai spēcīgākais Porsche, kas pieejams pārdošanā, tas ir arī viens no potenciālākajiem un koncentrētākajiem četru durvju sedaniem pasaulē.

Avots: TechRadar

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt