Porsche 911 būs pieejams hybrid variantā

Var uzskatīt, ka viszināmakais Porsche 911 sporta auto pasaulē kļūst par hibrīdu, lai pieskaņotos jaunajiem tehnoloģiskajiem virzieniem.

Porsche šogad piedzīvo intensīvu izlaišanu grafiku, jo tiks pārdots elektrisks Macan EV, atjauninātais Panamera un jaudīgais Taycan Turbo GT modelis.

Bet lietas drīz kļūs vēl aizņemtākas ar paziņojumu, ka arī slavenais Porsche 911 līdz 2024. gada beigām, tiks izlaists hibrīda modelī.

Tieši tā, auto, kas jau vairāk nekā 60 gadus ir kalpojis kā vidējā vecuma krīzes izraisītājs, šovasar kļūs par hibrīdu, jo Porsche ir apstiprinājis, ka tā plāns pievienot akumulatorus 992 un 911 modeļiem ir veikli virzījies uz priekšu.

Porsche 911 pārmaiņas

Autocar ziņo, ka hibrīda modelim paredzēts parādīties kopā ar jaunu 4×4 modeli un piedāvās spēcīgu kombināciju no Porsche turbosistēmas sešcilindru dzinēja un “īpaši izstrādāta elektromotora, kas ievietots priekšējo riteņu kārbā”.

Šī iestatījuma rezultātā dzinējs piedzen aizmugures riteņus, savukārt, elektromotors sniegs papildu spēku priekšējai asij.

Ir ticams, ka Porsche izmantos līdzīgu sistēmu kā Mercedes-AMG, jaudīgajā SL 63 S E Performance modelī, kas izmanto augstas veiktspējas F1 iedvesmotu akumulatoru. Tas spēj uzlādēties un izlādēties vien milisekunžu laikā, lai nodrošinātu spēcīgas jaudas palielinājumus.

Ņemot vērā šo informāciju, hibrīda sistēma tiks izmantota, lai sasniegtu augstus jaudas rādītājus un iespaidīgus veiktspējas skaitļus, nevis, lai nodrošinātu būtisku emisiju.

Porsche ar baterijām

Bro takes pictures, unsplash.com

Entuziasti, visticamāk, nosodīs jaunāko paziņojumu par šīs vācu markas ikonisko sporta automašīnu pāreju uz hibrīdu.

Bet šobrīd Porsche, galvenokārt, ir SUV uzņēmums. Tā apvidus auto pārspēj sporta automašīnas aptuveni trīs pret vienu, tas ir, tikai ASV tirgū. Mēs jau zinām, ka gan Macan, gan Cayenne nākotne būs elektrificētas.

Arvien stingrāka emisiju regulējuma ieviešana dažādu valdībās, liek Porsche arvien vairāk vērsties uz elektroauto tehnoloģiju, lai samazinātu vidējo CO2 izmešu līmeni. Bet finansiāli izdevīgāk ir koncentrēties uz vienas tehnoloģijas attīstību un izmantot iegūtas zināšans visā uzņēmumā.

Nav viegli atvadīties no vācu ražotāja rūcošā horizontālā sešcilindru dzinēja, bet arvien skaidrāk kļūst, ka tā laiks šajā pasaulē beidzas.

Avots: TechRadar

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt