Gemini Temporary Chat top pieejams plašākām klientu aprindām, piedāvājot sarakstes, kas pazūd pēc 72 stundām.
Augustā izziņotā “Temporary chat” funkcija lēnām kļūst pieejama visiem. Mobilajā lietotnē to var atrast sānu panelī – blakus ‘new chat’ opcijai.
Atsaucoties uz 9To5Google, rīks arī ir pieejams Gemini tīmekļa versijas piekritējiem. Tomēr jaunā poga šobrīd tur vēl nav manāma.
Rakstā minēts, ka ‘Ask in a temporary chat’ parādās gan uzvednes joslā, gan virs modeļa izvēlnes, kad uzsākts čats. Kad saruna tiek noslēgta, pieeja sarakstei tiek dzēsta.
Kā Google vēsta, īstermiņa čati neparādās lietotnes aktivitātē, kā arī tie netiek izmantoti modeļu apmācībai vai klientu pieredzes uzlabošanai. Savukārt, lai palīdzētu rast atbildes, tie tiek saglabāti 72 stundas.
Tā kā dati netiek saglabāti, lietotāji nespēs saņemt pielāgotas atbildes, kas vislabāk atbilst viņu vajadzībām. Tā vietā Gemini sniegs vispārīgu risinājumu, ko saņemtu arī jebkurš jaunais klients.
Atstatus no tā, esošais režīms neļaus lietotājiem saglabāt informāciju nākotnei. Tāpat arī par saņemtajām atbildēm nebūs iespēja sniegt atsauksmi.
Pretēja funkcija – Gemini personīgais konteksts
Otrs jauninājums krasi atšķiras. Tas ir “Personal Context’’ rīks, kas tiek ieslēgts pēc noklusējuma un ļauj robotam gūt kontekstu no iepriekšējām sarunām, lai pielāgotu atbildes un ieteikumus.
Piemēram, ja iepriekš ticis uzdots jautājums par Japānas kultūru vai komiksu varoņiem, Gemini, iespējams, šīs intereses integrēs nākotnes ieteikumos. Atsaucoties uz Google, tas palīdz radīt mijiedarbības sajūtu.
Avots: BusinessStandard