Tokijā kādā Ikea izvietota instalācija ar virtuālu personu

Pagājušajā nedēlā kāds Ikea veikals Harajuku, Tokijā izveidoja unikālu instalāciju ar virtuālu personu. Mazumtirdzniecības gigants Ikea, sadarbojoties ar virtuālu influenceri Imma, ar insatlācijas palīdzību centās veidot konceptu par “laimi mājās”.

Trīs dienas ikviens apmeklētājs pirmajā stāvā varēja ieskatīties Immas dzīvojamajā istabā, skatīdamies, kā viņa bezrūpīgi sēž un dīvāna un izmanto viedtālruni. Tajā pašā laikā otrajā stāvā bija redzama kāda cita viņas istaba, no kuras bija redzams skats uz Harajuku staciju.

Protams, redzamās istabas nebija īstas dzīvojamās telpas, jo Imma, kā jau iepriekš minēts, ir virtuāla persona. Ikea apgalvo, ka pašas instalācijas iepriekš sagatavotas fiziskās telpās, tām pēc tam pievienota Imma.

Imma ir daļa no vituālo ietekmes personu tendences. Šādas virtuālās personas, kas tiek darbinātas ar mākslīgā intelekta palīdzību, interneta vidē parādās ik dienu. Pasaule attīstās, šādas tehnoloģijas ir patiešām aizraujošas, taču, līdz ar to attīstību rodas vairāki jautājumi. Cik daudz var ticēt tam, ko redzam virtuālajā vidē? Cik daudz no tā visa ir īsts?

https://www.youtube.com/watch?list=PLuxc-SKi-5-wBaSSI5oSumNNuQfvevuzr&v=QLL999GAFPE

Avots: The Verge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt