Sony cer minimizēt kadru nomaiņas ātruma kritumus PlayStation 5

Saskaņā ar uzņēmuma jaunāko patentu sarakstu, šķiet, ka Sony strādā pie īpašas kadru ātruma kritienu kompensācijas funkcijas. Tā kā spēles ar lielu kadru ātrumu kļūst arvien izplatītākas, ir izstrādātas tādas tehnoloģijas kā FreeSync, lai dažādos veidos cīnītos pret kadru zudumu un bildes “plīsumiem”.

Pavisam nesen, Sony pievienoja mainīgas atsvaidzināšanas intensitātes jeb VRR atbalstu PlayStation 5 atbalstītājos displejos. Šī funkcija dinamiski sinhronizē televizora vai monitora atsvaidzes intensitāti, tas samazina kadru kritumus un uzlabo spēles vienmērīgumu.

Taču Sony, vēlas uzlabot kadru ātruma tehnoloģiju vēl vairāk.

Saskaņā ar jauno Sony patentu, drīzumā PlayStation 5 VRR atbalsts varētu sagaidīt uzlabojumus. Vienā no uzņēmuma jaunākajiem patentu pieteikumiem ir aprakstīta jauna, īpaša kadru ātruma kompensācijas sistēma, kas izmantos skenēšanu, lai izlīdzinātu iespējamos kadru kritumus spēlēs.

Process ietver GPU renderēto kadru skenēšanu un kadru ātruma svārstību kompensēšanu. Šī darba veikšanai tiek izmantoti kadru buferi, kas līdzīgi, piemēram, Nvidia patentētajai G-Sync monitora tehnoloģijai.

Foto: Erkils privātā kolekcija, notepad.lv

Patentā aprakstīts, ka dažos gadījumos, visu kadru skenēšanas un kompensācijas procesu var pat pārlādēt uz īpašu kopprocesoru, kas varētu būt saistīts ar Sony neseno GPU aparatūras patentu. Protams, abi saraksti apraksta dažādus lietošanas gadījumus un situācijas, taču maz ticams, ka Sony inženieri nedomā par to kā šie tehnoloģiskie risinājumi varētu darboties roku rokā.

Datoru pārzinošie spēļu spēlētāji zinās, ka, līdzīgi kā ar neseno Sony pārlūkprogrammas mākoņspēļu patentu, ievades latentums/aizkave varētu būt problēma, ar ko uzņēmums saskarsies.

Proti, aprakstītā kompensācijas sistēma būtībā ir izvietota starp vairākiem kadru buferiem. Tas nozīmē, ka sistēma varētu palielināt kavēšanos spēlēs, kuras jau tā var būt grūti palaist.

Tomēr baumas liecina, ka 2023. gadā Sony varētu piegādāt 30 miljonus PS5, un maz ticams, ka uzņēmums atjauninās savu flagmaņu konsoli ar kļūdainu kadru kompensācijas funkciju. Tāpēc, kad kaut kas iznāks saistībā ar šo konkrēto patentu, ir lielas izredzes, ka visas iespējamās aizkavēšanās problēmas jau būs izlīdzinātas. Tomēr acīmredzama problēma ir tā, ka tas, protams, varētu nenotikt vēl pāris gadus.

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt