Google meklēšanas rezultāti tagad vairāk atgādinās sociālo mediju plūsmu

Uzņēmums Google ir paziņojis, ka izmēģinājuma versijā pārbaudīs lietotāju attieksmi par citādi izvietotiem meklēšanas rezultātiem.

Bloga ierakstā uzņēmums skaidro, ka tas plāno likvidēt tradicionālās meklēšanas rezultātu lappuses iOS un Android ierīcēs. Lappušu vietā visi rezultāti tiktu secīgi atainoti līdzīgi kā daudzos sociālajos medijos – kad sasniegta lapas apakša, bez lapas pārslēgšanas tiek parādīti sekojošie rezultāti. Jaunā funkcija pašlaik ir izmēģinājuma versija daļai ASV lietotāju, un to plānots sākotnēji ieviest meklēšanai angļu valodā, norāda Google.

Lai gan lielākā daļa cilvēku reti klaiņo ārpus Google meklēšanas rezultātu pirmās lapas, uzņēmums apgalvo, ka jaunais ritināšanas mehānisms radīs iespējas savu meklētājprogrammu izmantot dažādos veidos. “Lai gan lietotāji bieži var atrast to, ko meklē pirmajā lapā, dažreiz rodas vēlme turpināt meklēt arī tālāk. Patiesībā lielākā daļa cilvēku, kas vēlas papildu informāciju, mēdz pārlūkot līdz pat četrām meklēšanas rezultātu lapām”, raksta Google.

Pēc meklēšanas giganta domām, jaunā funkcija visvairāk noderēs situācijās, kur lietotājs uzdod plašākus jautājumus. Uzņēmuma sniegtajā piemērā uz jautājumu “Ko darīt ar ķirbjiem?” ar jauno funkciju iespējams atrast visai plašas un dažādas atbildes.

Pagaidām nav zināms vai Google ieviesīs jauno funkciju, vai pēc izmēģinājuma perioda no tās atteiksies. Jaunā funkcija varētu ieviest ievērojamas izmaiņas, ļaujot uzņēmumiem, kas cīnījušies par iekļūšanu pirmajā lapā, beidzot arī sasniegt augstākus rezultātus.

Avots: Tech Radar

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

One Response

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt