Vai Hive Social varētu aizstāt Twitter?

Hive Social ir jauna sociālā platforma, kas koncentrējas uz sociālo mediju vienkāršību. Tās devīze ir “izpaust sevi bez tradicionālo sociālo mediju lietotņu spiediena”.

Kopš Īlona Maska paziņojuma par Twitter 2.0, lietotāji ir domājuši: “Vai Twitter ēra ir beigusies?”. Gadījumā, ja ar Maska jaunajiem lēmumiem Twitter patiešām beidz pastāvēt, lietotājiem ir jauna platforma, kur pētīt, diskutēt un radīt atmiņas.

Kā lietotāji var iegūt Hive Social?

Hive Social ir bezmaksas platforma, kas lietotājiem piedāvā jaunu vietu, kur socializēties un veidot jaunas diskusijas. Pašlaik Hive Social vada divi izstrādātāji, kas ir koledžas studenti, radot jaunu skatījumu par sociālajiem medijiem. Saskaņā ar tīmekļa vietnes informāciju, viņu plāns ir “Atdzīvināt to, ko jūs agrāk mīlējāt sociālajos medijos, jaunā veidolā. Profilu mūzika, teksta un attēlu ieraksti, aptaujas, jautājumi un atbildes un daudz kas cits!” Hive Social savā vietnē norāda, ka viņi vēlas atrisināt problēmu, kuras ietvaros sociālo plašsaziņas līdzekļu algoritmi neatrod to, ko lietotāji vēlas redzēt, tā vietā rādot tikai reklāmas un akcijas. Ja vēlaties izvairīties no Twitter haosa, apmeklējiet Hive Social. Šobrīd tīmekļa vietnes versija vēl nav pieejama, bet lietotāji var lejupielādēt sociālo mediju platformu Apple App Store vai Google Play Store.

Kas noticis ar Twitter? Vai tas tiks deaktivizēts?

Saskaņā ar jaunākajiem Twitter datiem, lietotne šobrīd piedzīvo lejupslīdi. Tesla vadītājs un dibinātājs Īlons Masks 28. oktobrī pabeidza Twitter iegādi par sākotnēji piedāvāto cenu 54,20 ASV dolāru par akciju, kas kopumā izmaksāja aptuveni 44 miljardus ASV dolāru. Kopš šī notikuma lietotāji nav bijuši apmierināti. Tagad lietotājiem tiek piedāvāts maksāt 7,99 ASV dolārus mēnesī, lai kļūtu par Twitter Blue verificētu lietotāju. Iespējams, ka tas nešķiet kā nekas īpašs, jo vairums platformu piedāvā dažādus pakalpojumu abonementus, taču šis ierobežo funkcijas un iespējas, kas lietotājiem līdz šim bijušas pieejamas bezmaksas.

Ja lietotāji nepērk “Twitter Blue”, Twitter algoritms retāk atklāj tvītus, kas nav verificētu lietotāju ieraksti. Masks ir izveidojis Twitter modeli, kas paredz “maksāt par tvītošanu”.

 

 

Vēl viens no iemesliem, kāpēc Twitter lietotāji ir neapmierināti ar jauno vadību un tās plāniem, ir nesen publicētais Twitter 2.0 plāns. Tas ir izraisījis darbinieku un lietotāju dusmas par to, kā jaunais īpašnieks izturas pret platformas darbiniekiem.

Hive pret Twitter

Līdz ar Twitter izmaiņām, lietotne Hive Social kļūst arvien populārāka. Apple App Store tā tika publicēta jau 2019. gada oktobrī. Twitter lietotāji ir nobijušies, ka tuvāko mēnešu laikā platforma varētu kļūt vēl “sliktāka”.

Hive Social publicētā satura veids ir tāds pats kā Twitter. Uz šo platformu ir pārgājuši daži verificēti (neapmaksāti) lietotāji no Twitter, kā arī tur jau ir pieejams visai plašs saturs. Piemēram, kopienas un sociālo plašsaziņas līdzekļu vadītājiem no Bungie, Inc ir daudz jautājumu saistībā ar Twitter 2.0 attīstību. Vairs nav skaidrs, kā viņi sazināsies ar savu kopienu, vai parodiju konti pārņems viņu oficiālos kanālus, vai tie tiks dzēsti no Twitter utt. Tāpēc, lai rīkotos savlaicīgi, viņi pievieno kontus vietnē Hive Social, kur lietotāji arī var publicēt tekstu, attēlus, gifus, video un citu saturu. Vienīgā atšķirība ir tā, ka algoritms ziņojumus uztver labāk nekā Twitter platformā.

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt