Datortehniķa komplekts.

Sākumlapa Forumi Citas tēmas Viss pārējais Datortehniķa komplekts.

Tiek skatīts 21 ieraksts (no 39 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #187628
    Loading
    Participant

    Pats tu neesi sapratis. Fantazēt var vienmēr un par visu. Arī ar nagu var atskrūvēt, pievīlē tik attiecīgu garumu….

    #187629
    Foxsk8
    Participant

    Ok, paklusēšu šoreiz. :grr:

    P.S. Reāli ir pie pakaļas, kā tu visu dabon gatavu, cilvēkus interesē rezultāti.

    #187630
    Creep
    Participant

    Bet ja cilvēks ierauga izpi**tas skrūves, kuras vairs praktiski vaļā nevar dabūt, tad gan sāk interesēt, ko un ar ko tu tur esi darījis. Ja skrūve kārtīgi aizvilkta, + vēl tāds nederīgāks nazis, tad skrūves būs beigtas viens divi, pārbaudīts. Arī ar mazāka izmēra skrūvjgriežiem tas pats…

    #187631
    Loading
    Participant

    Tad ar nagu vīlīti var pievīlēt seškantīgu formu un ar seškanti atskrūvēt. Vēl var ar WD-40 iesmērēt. Vēl variants ir ar metālzāģi vai fleksi…. Bet ja nekas no tā nav? Hm… Ar brutālu spēku sabojāt korpusu?

    #187632
    Foxsk8
    Participant

    Bāc, laikam creep ar nesaprot, ka tas viss jau tiek darīts klienta klātbūtnē ekstremālos apstākļos, ka nekādi skrūvjgriežņi, nekā nav pa rokai, bet darbs ir jāizdara, etc. Protams, ja jau PC paņemts uz mājām, neviens tak skrūves ar nazi neskrūvēs 😀

    #187633
    Genādijs
    Participant

    Vazelīns, noteikti vazelīns!!!

    #187634
    Zorgs
    Participant

    Pilna mugursoma ar Mārupes garajiem gurķiem un 0.3l pudelīte ar lubrikantu. Der arī Genādija ieteiktais vazelīns. Ä€das bikses ar izgriezumiem uz sēžamvietas arī nenāk par sliktu.

    #187635
    Loading
    Participant

    Kāds IT speciālists dotos pie klienta, ja nav skrūvgrieža līdz? Laikam jau tāds, kuram gudrība nav stiprā puse, jo nespēj pienācīgi sagatavoties.

    #187636
    Foxsk8
    Participant

    Nevienmēr došanos pie klienta tu vari paredzēt. Piem sēdi jurmalā, mierīgi sauļiejies, atskan zvans, cilvēks zvan un saka, eu vecais, man fiksi vajag ielikt piem CD, nomainīt barokli, etc, nav laika gaidīt, skrien fiksi šurp. Protams, tu pamet visu un nesies, aizej, izrādas nedz tev, nedz viņam nav instrumenti, ko tu darītu gudrais IT speciālist? 😀 😀

    Varbūt situācija tād muļķīga, bet tu jau nekad nevari zināt, kāda situācija radīsies.

    Es jau netaisos pierādīt to, ka ir muļķigi kasti staipīt līdzi, bet gan to, ka ir jāmāk rīkoties pat extremālos apstākļos un jāimprovizē.

    Piem augstāk minētajā situācija, kamēr tu aiznesīsies atkal uz otru pisētas galu un tad atkal pie klienta, paies ilgs laiks un ne vienmēr klienti gribēs gaidīt, kad tu paņemsi savus uber krutos štrumus.

    #187637
    Loading
    Participant

    Beidz fantazēt 🙂

    #187638
    Genādijs
    Participant

    Piemēram situācija, tu guli vannā un laiski onanē, te pēkšņi atnāk ierakstītā vēstule, ka kaimiņu Žeņai nosprādzis laptops ar visu printeri. Tu pa galvu pa kaklu teju lauzdams kāju svempies no vannas laukā tver pēc dvieļa un skrien uz blakus māju (kā no mātes miesām nācis), lai cilvēks neķertu infarktu, jo netiek draugos pasēdēt.

    Tiešām jābeidz fantazēt.

    #187639
    Creep
    Participant

    Fox: normāliem cilvēkiem ir darba laiks, kurā parasti negozējās saulītē jūrmalā. Š ādos gadījumos klients nav nekāds baigais noteicējs, kad varēs, tad aizbrauks. Gadījumā, ja šams ar mieru piemaksāt: saprotu, bet cik gan bieži mūžā kautkas tāds var notikt? Vienu, divas reizes? Domāju, ne vairāk.

    #187640
    marr
    Participant

    šajā reizē piekritīšu Genādijam, ka klients ārkārtas situācijā spēs pagaidīt 30 min, kamēr es no viena Rīgas gala aizbraukšu līdz otram. (Jugla-Imanta, Imanta-Jugla != svarīgi). Liepājā noteikti to varētu īstenot vēl ātrāk. Kāds būs tas mans braukšanas stils cauri pilsētai, protams, atkarīgs no tā, cik liela steiga man būs… un klients spēs datoriķim piezvanīt arī brīvdienā, jo ir lietas, kas negaidīs pirmdienu (kaut piemēram nestrādājošs e-pasta serveris, kam paredzēta 24 h pieeja).

    Protams, keisa atskrūvēšana nebūs iemesls, lai šo pusstundu zaudētu, jo tam pašam klientam nopirkt jaunu skrūvi varētu būt lētāk nekā tās saglabāšana, jo ir taču ārkārtas situācij (izskrūvēšana izmantojot vissaudzīgāko teorētisko iespēju).

    Lai arī ir cilvēki, kas jebkurā ārkārtas situācijā (definējot pēc šo cilvēku standartiem) zvanīs man, skrūvgriežņus līdzi nenēsāju. Ja tik ļoti vajadzēs, atskrūvēšu arī ar atslēgu/nazi. Perfektā gadījumā kā aizstājēju ieteikšu izvēlēties “skrūves”, kas ar roku ieskrūvējamas keisam.

    #187641
    Foxsk8
    Participant

    Nu bet es jau par šo te punktu runāju:

    Lai arī ir cilvēki, kas jebkurā ārkārtas situācijā (definējot pēc šo cilvēku standartiem) zvanīs man, skrūvgriežņus līdzi nenēsāju. Ja tik ļoti vajadzēs, atskrūvēšu arī ar atslēgu/nazi.

    Un par to jau arī gāja runa, loading tādu pieeju uzskata par stulbu, ka cilvēks nenēsā līdzā instrumentus. 😀 😀 Da lab, loading ir loading, gari jāstāsta.

    #187642
    Loading
    Participant

    Cilvēki, kuriem ir kāds epasta serveris ar 24/7, tvnet.lv lapa un draugiem.lv portāls NEKAD neizmantos sētas Koļas pakalpojumus, bet nopietnās firmās, kur ir diennakts atbalsta serviss. Man tavas fantāzijas atgādina aģentu 007, kurš nepaspēj nomazgāties, bet attopās misijā…

    #187643
    samurajs
    Participant

    Lai jūs vienreiz atslābtu, pastāstīšu svaigu gadījumu no savas prakses:

    Blondīne: “uzinstalēju Skype, bet nevaru sarunāties. Kurā datora caurumā man jārunā?” :D:D:D

    Tā kā vismaz ar blondīnēm daudzus jautājumus var atrisināt arī pa telefonu! 😀

    #187644
    normis_161
    Participant

    bumbulis:

    Quote:

    Pats raksts jau ir smieklīgs, bet tavs profila paraksts ir kā glazūra visam.

    Kas tad tev šķiet smieklīgs? Protams pamata apkopi datoram es zinu, bet es nezinu kā varētu pārbaudīt specifiskas problēmas dzelžiem ja tādas rodas.

    p.s. Droši vien tev ir tikai liela mute, jo neko gudrāku nevarēji pateikt. 😀

    Loading rakstīja:

    Quote:

    Skrūvgriezis, seškante (dažām skrūvēm ir seškantes forma), skrūves (smalko vītni, rupjo vītni, ventilātoru skrūves), savilcēji, tilti (jamperi), saspiests gaiss baloniņā, tīrāmās salvetes, vadiņš (barokļa pārbaudei), kaudze ar dažādiem kabeļiem.

    Lai pārbaudītu vari skaņas karte nav sadegusi, vislabākais, manuprāt, variants ir vēl viens dators ar brīvu PCI pieslēgvietu.

    Un ko tu darītu tādā gadījumā, ja skaņas karte ir iebūvēta. Pieņemsim to ka ārējā izskatā redzamu bojājumu nav, kā arī, ka skaņas neskanēšana, nav attaisnojums tam, ka skaņas karte ir nosvilusi.

    Shady rakstīja:

    Quote:

    * gParted

    * Hirens

    * Linux distribūcija, lai varētu notestēt vai kaut kas darbojas, vai vaina iekš klienta OS.

    * Dr Web (https://notepad.lv/dr-web-livecd-t2505.html)

    * Vari arī uztaisīt paštaisītu cd (boot/vai neboot) ar attiecīgu programmu krātuvi.

    Es, piemēram. ar bikstos ar hardware programmu, kā jau rakstīja augstminētie cilvēki.

    Bet tu laikam domāji ko modernāku – laikam ko šādu: https://www.uxd.com/hardware-diagnostics.shtml (īpaši neiedziļinājos, bet saprotu, ka tas ko prasīji).

    Hirens es izmantoju – laba lieta. 🙂 Starp citu paldies par to linku. Izskatās intresants. 🙂

    #187645
    marr
    Participant

    Loading wrote:

    Cilvēki, kuriem ir kāds epasta serveris ar 24/7, tvnet.lv lapa un draugiem.lv portāls NEKAD neizmantos sētas Koļas pakalpojumus, bet nopietnās firmās, kur ir diennakts atbalsta serviss. Man tavas fantāzijas atgādina aģentu 007, kurš nepaspēj nomazgāties, bet attopās misijā…

    labi, pieņemsim, ka neprecīzi definēju problēmu:

    ir kantoris, kura vienīgais darbinieks izmanto datoru, kurš ir noplīsis. Ir sestdiena/svētdiena, taču uz datora atrodamā e-pasta pārlūkprogramma outlook ir vienīgā iespēja dabūt e-pastus, kas rakstīti iepriekš, jo uz servera taču tie neglabājas (kaut servera atrašanās pašā DEAC situāciju neglābs). Tā kā pirmdien ir nodošanas termiņš (lai vai kam), tad tos e-pastus vajag. Vienīgais, ko šis cilvēks pa telefonu spēj pateikt – dators nestartējas -> vairāk neko nezin.

    Protams, ikviens šeit gudri var runāt, ka back-ups jātur un vēl sazin kas varētu palīdzēt izvairīties no šādas situācijas, tik pirms to dari padomā, vai pats tā rīkojies. Reāli mazie kantori, kas fokusējas uz reālām darbībām nepievērš uzmanību IT saistītiem riskiem, kamēr tie neiestājas.

    Tāpat arī, protams, diendienā arī šie kantori neizmantos sētas Koļas pakalpojumus, taču tad, kad visi striķi plīst, tad šis sētas Koļa varētu būt ātrākais risinājums problēmai, īpaši ja ir zināms, ka sētas Koļa zin pamatlietas, ap ko lietas grozās.

    #187646
    Loading
    Participant

    marr, tu arī sāksi fantazēt?

Tiek skatīts 21 ieraksts (no 39 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā