Picnic laiž klajā savu pirmo robotisko picu sistēmu

picnic

Izrādās, ka robots, kas veido picu ir bijusi visai populārā ideja starp startupa tipa uzņēmumiem pēdējo gadu laikā. Daži uzņēmumi ir bijuši veiksmīgāki kā citi, bet vēl joprojām šāds veiksmīgs risinājums nav izveidots. Viens no visdzirdētākajiem uzņēmumiem, kas arī strādāja pie šīs idejas bija Zume, kas šo ideju pameta 2020. gada sākumā un pievērsās ilgtspējīga iepakojuma ražošanai.

Pēdējā gada laikā uzņēmums Picnic ir visai aktīvi strādājis pie robotiskās picu sistēmas risinājuma. Šogad uzņēmums ir saņēmis vairāku miljonu atbalstu idejas īstenošanai, un nu ir gatavs laists klajā savu risinājumu, kura testa versija tikusi izmēģināta dažādās nozarēs, tai skaitā restorānos, izklaides parkos un citās vietās. Par tehnoloģijas laišanu klajā uzņēmums paziņojis starptautiskajā Pizza Expo konferencē Lasvegasā.

“Komanda pēdējā gada laikā ir nenogurstoši strādājusi ar klientiem un stratēģiskajiem partneriem, lai pilnveidotu Picnic Pizza System,” sacīja uzņēmuma izpilddirektors Kleitons Vuds. “Mēs ļoti lepojamies ar izveidoto risinājumu. Komentāri, ko esam saņēmuši no nozares partneriem un klientiem, vēlreiz apliecina vajadzību pēc virtuves automatizācijas risinājumiem.”

Pēc 2015. gadā veiktā pētījuma izrādās, ka visā ASV ik dienu vien tiek apēsti vairāk kā 40 hektāri picas. Tas nozīmē, ka restorānos un ātrās ēdināšanas iestādēs pica ir visai biežs pasūtījums. Iespējams, tieši šī iemesla dēļ vairāki ASV jaunuzņēmumi pēdējo gadu laikā aktīvi strādājuši pie automatizēta picas gatavošanas risinājuma jeb tā saucamā picas robota.

Uzņēmums pildīs esošos klientu pasūtījumus līdz 2021. gada beigām un tikai nākamgad sāks strādāt ar jauniem pasūtījumiem. Robotus nebūs iespējams iegādāties, bet uzņēmums tos piedāvās izīrēt par 3500 – 5000 ASV dolāriem mēnesī jeb aptuveni 2982 – 4260 Eur mēnesī. Cena būšot atkarīga no modulārās sistēmas konfigurācijas un ietveršot arī tehniskās apkopes un attālināto uzraudzību.

Automatizēta picas sistēma skan visai moderni. Būs interesanti redzēt vai uzņēmums atradīs pietiekami plašu klientu bāzi un vai restorānu un citu iestāžu klienti tomēr nedos priekšroku ar rokām gatavotām picām. Dažkārt šādas idejas īslaicīgi aizrauj daļu sabiedrības līdz tā atgriežas pie tradicionālām metodēm.

Avots: TechCrunch

Attēla avots: Picnic

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt