Cik var maksÄ￾t par riteni?

Sākumlapa Forumi Tehnika Cita tehnika Cik var maksÄ￾t par riteni?

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 19 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #154339
    buipisLV
    Participant

    Cik varētu maksāt par sovjetu laika saliekamo riteni? Nedaudz aprūsējis, jāpārkrāso, riepas padilušas, kaut kas grab, gumijas pie stūres apdzeltējušas un neturas pie stūres, vienai riepai astoņ nieks un ķēde arī izskatās ka jāmaina. 5Ls?

    #271744
    Anonīms
    Neaktīvs

    snikeru? max piecīti?

    Reāli tu pērc tikai rāmi + pagraba stūra saturu, kas stipri nosacīti padara to visu par lietojamu velosipēdu.

    #271745
    Willis
    Participant

    NECIK !

    Aizej uz Latgalīti un redzēsi ko var nopirkt pa +-20.Ls. , tagad fenderētu un pārkomplektētu velosipēdu līdz vemšanai !

    #271746
    msh
    Participant

    Maksāt var tik, cik pircējs gatavs maksāt 🙂

    Bet tā desna vismaz ir normāls velosipēds.

    #271747
    jazzer
    Participant

    msh

    “Desna” nav velosipēds. Labākājā gadījumā ar to var aizbraukt 800 m līdz tuvākajam veikalam un atpakaļ. Kā tagad izskatās velosipēdi, var paskatīties uz ielas un netā.Tālāks ceļš ar to grabažu iedzīs riebumu pret velo vispār un kā atmiņa paliks tulznas uz pakaļas.

    Par autora metāllūzni neviens pat cigarešu paciņu nedos.

    #271748
    msh
    Participant

    Uz latvijas ielas tu vari ieraudzīt trešās pasaules valstīm rakstūrīgās pārmērības – vienus vienīgus ķīniešu kalniešus. Par cik sīkajiem ir radies iespaids ka viss, kas padomijā ražots, ir slikts un ja velosipēdam nav 18 robi, tas nav velosipēds, tad kad es ar manas muteres desna 2 minos apkārt, sīkie, kuri pat nav dzīvē redzējuši kāds izskatās “škoļņik” bļaustās “škoļņiks, škoļņiks” 😀 Š ajā zemē, kur patlaban atrodos, saliekamie velosipēdi sastāda palielu procentu. Lielākais attālums, ko esmu ar to desnu nobraucis ir bijuši kādi 25 kilometri – ieskaitot līdz šim sūdīgāko braucienu, kad lielāko ceļa daļu sniga slapjš sniegs. Vienīgais tā ričuka nopietnais mīnuss ir mazās riepas, kuras ierobežo maksimālo ātrumu. Par kādām tulznām uz pakaļas tu tur murgo, nezinu, desnas oriģinālais ķeblis ir tik ērts ka to savai kalnu pantērai mēdzu likt virsū.

    P.N. Par vislabāko līdz šim manā īpašumā esošo velosipēdu uzskatu Minsku, kas man bija 13 gadu vecumā – vectētiņš bija labi sakārtojis un ripoja tas ričuks ļoti labi. Diemžēl nepilnu gadu vēlāk kaut kādi pimpauši uzlauza vairākus desmitus šķūnīšu un nospēra divus kalniešus un manu minsku 🙁

    P.P.N. Latvijā šķūnītī palika divi kalnieši, pieminētā desna un astoņdesmito beigu ražojuma sieviešu minsks.

    #271749
    jazzer
    Participant

    msh

    Kalnu divritenis ar amortizatoriem mūsu ceļos nav pārmērība, bet nepieciešamība. 🙂

    “Desnas” gandrīz vertikalā sēdpozīcija var patikt tikai mazohistiem un padzīvojušām tantiņām. Svaru vajag sadalīt vienmērīgi starp stūri un beņķi 45 grādu leņķī.Tā ir pareizā pozīcija ikdienas braucējam.

    Braucu ar ričuku jau gadus 30. Neviens man neiestāstīs, ka padomju dranduļeti ir velosipēda nosaukuma cienīgi. Tie bija no nepareiziem materiāliem, ar kuvaldu taisīti un tā arī izskatījās. Labs velosipēds ir jātaisa un jāregulē gandrīz tikpat precīzi, kā pulkstenis.

    #271750
    msh
    Participant

    Izklausās ka tu esi svētdienas velosipēdists 30 gadus ja tev nepieciešamība ir kalnietis – nu tāpat kā ir pilsētas sprukstiņi, kas stāsta, ka pa latvijas ceļiem vajagot lietot “džipu”, ar to domājot kašteli uz mašīnas bāzes ar pseidopilnpiedziņu un 2l nemotoru, kamēr laukos mierīgi rullē ar golfiem un passātiem bez jebkādām problēmām 😀 . Priekš kam tos amortizatorus – lai pasliktinātu stabilitāti un vadāmību? Lielās riepas ar palielinātu pretestību arī pamatā ir vajadzīgas bezceļu braucējiem vai velosipēdu lauzējiem, normāli braucot vidēja svara cilvēks arī šosejnieka riepas diez vai saplēstu.

    Velosipēdistam jāminas 45 grādu leņķī? Kas tās par muļķībām? Pareizā poza tā varētu būt ikdienas braucējam kas vairs muguru taisnāk iztaisnot nevar 😀 un velosportistiem, bet tieši tā taisnā poza ir viena no lietām kas man desnā patīk – pēc tā, ka ar kalniešiem ir tikai divi varianti – mīties sakucušam, kas tev skaitās pareizi, vai arī bez rokām, desna ir patīkama pārmaiņa – sēdi augstu un taisni 🙂

    Un ja tev ir velosipēds, kas jāregulē kā pulkstenis, nu man ir prieks par tevi – pastiprina iespaidu par tevi kā svētdienas velosipēdistu. Jebkurā lietā galvenais ir funkcionalitāte nevis izskats. To pašu desnu var pārjaukt ar speķarausi un ceļmalā paceltu akmeni, kamēr priekš kalnieša vispirms ir jāiepērk instrumenti par dažiem desmitiem lašu.

    #271751
    jazzer
    Participant

    Meģināju būt korekts, bet beidz d..st par lietām, no kurām Tev nav nekādas sajēgas.

    It sevišķi jau nu par amortizāciju, pareizu sēdpozīciju, velosipēda regulēšanu un vispār par šo tēmu. Velosipēda pārslēgi un pārējās lietas nav jāregulē katru dienu. Pietiek, ja to izdara reizi gadā, bet kvalitatīvi. Dranduļetam šīs darbības atkrīt, toties proporcionāli pieaug mocības un enerģijas patēriņš, lai veiktu to pašu attālumu.

    Ja esi divreiz mūžā braucis ar kaut kādu velosipēda parodiju, tad nestāsti, ka tas ir pats labākais, ko cilvēce izdomājusi.

    #271752
    Kon
    Participant

    Gribu fiksiju … r orandžām riepām priekšā un zaļām aizmugurē .. gribu gribu

    #271753
    Evers
    Participant

    Piekritīšu, ka pilsētniekiem un citiem asfalta braucējiem tas MTB galīgi nevietā, taču lauku cilvēkiem taisni laikā. Pats regulāri minos ar tādu (tālāk par veikalu :> ) un labi saprotu, ka man ar velosipēdu, kam nav gaņģu un kārtīgs protektors, nebūtu nekāda aršana

    #271754
    akms47
    Participant

    Sliktam dejotājam payti traucē, bet sliktam braucējam ritenis vainīgs. Galvenais ir gribēšana nokļūt no punkta A uz punktu B, ar riteņa modeli un konstrukciju, tam nav nekāda sakara.

    P.s. Bet par saliekamo riteni runājot, tas tomēr nav piemērots lieliem attālumiem. Protams, kad citu nebija braucm ar to pašu, bet pēc 17km pievarēšanas, lai nopeldētos karjēru siltajā ūdenī, vairs no peldes nebija nekāda prieka. Man gan bija, no tēva aizlienēts, vecs komisjonkā pirkts, vācu ritenis. Ar piekrāmētiem (pārtika, dzeramais drēbes un palags ko paklāt) abiem groziem (priekšā un pakaļā) un sīko (mēs savējos neatstājam 🙂 ) uz rāmja, es nominu šos 17km tīri žirgti.

    #271755
    msh
    Participant

    jazzer nu es saprotu ka tava sajēga ir radusies no biezas vācu autora grāmatas “velosports iesācējiem” izlasīšanas, kamēr manējā sajēga ir radusies tādā pašā ceļā, kā mana sajēga par citu tehniku – praksē 🙂 To desnu mana mutere nopirka, kad viņai bija mazāk gadu kā man tagad – līdz ar to es savā bērnībā diezgan daudz ar to izbraukājos, kaut gan pamatā pēdējos piecos gados. Amortizācija – nu pastāsti man, kur tā der. Pakaļas amortizācijai, braukšanas drošību neapdraudot ir ērts sēdeklis un nekas vairāk nav vajadzīgs. Kamēr tie amortizatori reāli neko īpašu neamortizē jo viņi to nespēj, nav jau mašīna, kur ir cita masa un amartus var uz vidu nolikt un šie visu laiku staigā – te velosipēdists, kurš ar savām darbībām var ietekmēt svaru, sastāda lielāko svara daļu – tā ja cilvēks ir kaulu kambaris, tie amarti vispār nedarbojas, bet ja manā svara kategorijā [vēl pagaidām sveru 115 kg], tad galvenais to devums – velosipēda ģeometrijas izmainīšana – es nevēlētos ar kaut kādu amortizētu riteni braukt bezceļos, jo ar to priekšējās dakšas bezjēdzīgo dažu ceņu pagājienu var pietikt lai pārlidotu pāri ragiem 😀 – minies kājās piecēlies, iebrauc ar priekšējo riteni bedrē, līdzsvars izmainās un aidā. Un bedres divkāršošana nav amortizācija – amortizācija ir tad, kad transportlīdzekļa līmenis nemainās, bet riteņi maina savu pozīciju attiecībā pret ceļu – velosipēdam tas nav iespējams. Ja gribi apgalvot ka ir, tad saki – tu vari klasisko graņķarofkas veļasdēļi izbraukt kā ar mašīnu – braucot pa pašu niknāko redeli velosipēds paliek taisns un nelīgojas/nekratās?

    Pareiza sēdpozīcija ir tā, kurā cilvēks jūtas ērti 🙂 Tur tajos sakucušajos 45 grādos ērti ir aizmīties līdz veikalam, ne tālāk. Kaut gan tas parasti tāpat notika ar taisnu muguru un rokām pa gaisu 😀

    #271756
    msh
    Participant

    Paskaties ar ko vecākā paaudze minas.

    P.N. Ienāca prātā vecs joks – mans vectētiņš ar manu pantēru aizminās uz ganībām – bet es biju atstājis laikam pirmo robu – šis pēc tam tādus stiprākus vārdus par to velosipēdu izteica 😀

    #271757
    jazzer
    Participant

    Nedaudz turpinot tēmu.

    MTB pirku tikai izmēra pēc, jo labi aprīkots klasiskais ceļinieks aizņem daudz vietas.

    Tā ir izdomāta leģenda, ka MTB der tikai neceļiem un mežam. Uzliekam šosejas gludās riepas un maucam pa asfaltu bez īpašas piepūles.Cieto un šauro inkvizīcijas beņķi nomainām pret cilvēcīgāku. Iegūstam komfortablu, kompaktu divriteni ar labām gaitas īpašībām.

    Velosipēdu bez pārnesumiem nevaru iedomāties. Ja nu vienīgi kādam aerodroma dežurantam.

    #271758
    jazzer
    Participant

    msh

    Varu saderēt, ka esi speciālists visās jomās. Arī raķešu konstruktoriem tev atradīsies kāds neaizstājams padoms no savas prakses. Ceru, ka viņi to novērtēs ar pienacīgu banknošu žūksni 🙂

    #271759
    Kon
    Participant
    #271760
    nevertell
    Participant

    Tu taču saproti, ka fikši patiesībā nav ikdienā lietojami ?

    #271761
    WerNeo
    Participant

    Bērnībā (12-16 gadiem) braucu 7-8 kilometrus makšķerēt ar vienkāršu velosipēdu (tautā saukto vīriešnieku) un nejutos nedz piekusis, nedz kas cits traucēja. Kalni, lejas – viens pīpis (pa zemes ceļiem). Un mazākajos gados braucu pat ar kāju zem rāmja augšējā stieņa – nesūdzējos. Citus velosipēdus nezinājām.

    Tagad mēdzu braukt ar “ātrumnieku” (pa šosejām un ielām cenšos)… piekūstu gan. Pagājušajā gadā devos 100km tūrītē… iedomājos kas būtu, ja brauktu ar bērnībā izmantoto velosipēdu. Sapratu, ka tad (bērnībā) mierīgi izturētu, bet ar tagadējo domāšanu – nelaistos pat. Laikam jau tomēr arī cilvēki mainās ar gadiem. Velti strīdāties. 🙂

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 19 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā